Persbericht: Inzamelingsactie JUMBO in samenwerking met Stichting Welzijn Capelle

CAPELLE AAN DEN IJSSEL-  Op zaterdag 18 januari 2020 van 9.00 tot 17.00 uur vind er een voedselinzamelingsactie plaats in Jumbo Koperwiek (Koperwiek 24-30, 2903

AE Capelle aan den Ijssel). Dit wordt gedaan in samenwerking met stichting Welzijn Capelle, en de opbrengst hiervan gaat naar  Voedselbank Capelle. In de Jumbo zal er een kraam zijn met producten die Voedselbank Capelle nodig heeft en de vrijwilligers van Stichting Welzijn Capelle zullen boodschappenlijstjes uitdelen aan de klanten van de Jumbo waarop de producten staan die gedoneerd kunnen worden.

Wekelijks deelt Voedselbank Capelle ruim 150 voedselpakketten uit aan gezinnen die hier voor in aanmerking komen. Het komt weleens voor dat zij houdbare producten tekort hebben die de cliënten wekelijks nodig hebben.

Met de voedselinzamelingsactie kan Voedselbank Capelle de nodige producten aan het voedselpakket toevoegen, en zo de kwaliteit en de diversiteit van het voedsel voor haar cliënten waarborgen.

‘’Oog voor voedsel en hart voor mensen’’ is dan ook het motto van Voedselbank Capelle.